zondag 2 juni 2013

herroeping

Ok, vergeet wat ik in de vorige post zei...
Ik mag zeker nog een week NIET bevallen! Waarom? vraagt u zich af?? waarom eerst zi zagen en klagen en nu met alle geweld nog een week zwanger willen zijn??
Awel, niet omdat ik het ineens zo tof vind zwanger te zijn, maar omdat het persoontje die de rol van grote zus op haar gaat nemen is gesneuveld... ze heeft de windpokken, het arme schaapke... En als ik nu beval, mag grote zus niet op bezoek komen naar het ziekenhuis.
Met alle hormonen die mama op dat moment in haar lijf gaat hebben zitten is dat een garantie op janken, om nog niet te spreken van een traumatisch begin van de zussenrelatie!

Dus, stop maar al met duimen, gebedjes en andere rituelen en hervat uw bezigheden misschien voor alle zekerheid vanaf volgende zaterdag. Alvast bedankt voor uw medewerking!

18 opmerkingen:

  1. we duimen voor een spoedig herstel voor de grote zus, gevolgd door een pijnloze en vooral snelle bevalling ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och dutske toch! Ik hoop dat het nog even duurt, maar ook weer nie te lang (want ik popel al om op babybezoek te komen :-D)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Ik popel al om jullie te ontvangen! :)

      Verwijderen
  3. 't Schaapke toch! Hopelijk is ze er niet te ziek van en drogen de blaasjes snel op. Het enige wat dan nog is, zijn 'gevlekte' foto's van die beginnende zussenrelatie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het ziek zijn viel nog mee, tot vanavond. Koorts en lastig worden. Ik hoop dat ze goed kan slapen vannacht!

      Verwijderen
  4. Ok, we duimen dat je het nog een weekje uithoudt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat weekje kan er nog bij he;). Alles komt goed, hier waren de blazen (en dus de besmetting) op een grote week tijd verdwenen. Ik hoop dat ze er niet te veel last van heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. aiaiai, hopelijk is Mila snel genezen! (aja, gouden tip van de overgrootmoeder hier: talkpoeder. Echt serieus, wonderen tegen de jeuk!!!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooooh goe om te weten! Dan probeer ik dat morgen want de jeuk was ook opkomende!

      Verwijderen
  7. Veel beterschap voor grote zus in wording zodat ze haar rol met glans kan vervullen en mama met een gerust hartje de baby op de wereld kan helpen. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik duim dat spruit nog efkes op zich laat wachten dan! Mijn noveenkaars brandt al!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mama's wil is wet, hij zal dus nog wel wat blijven zitten! Veel succes en veel beterschap voor Mila!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Och arm kind. Ik zal voor je duimen dat de baby nog even blijft zitten dan ;)

    BeantwoordenVerwijderen