donderdag 27 juni 2013

nen dikke merci!

Mila is halverwege dit schooljaar verhuisd van klasje en dus ook van juf. Van juf Yasmine werd er al afscheid genomen met een geschenkje, nu is het de beurt aan juf Evelien.

Gezien de drukte die een baby met zich meebrengt is het er niet van gekomen iets te naaien, wat aanvankelijk wel het plan was. Maar ik wou toch iets 'zelfgemaakts-achtigs' geven, en niet gewoon een pot bloemen ofzo. Dus werd het iets leuk en relatief snel klaar: Cookies in a jar! Meer bepaald chocolate chip coockies in a jar!

Ik zag het idee zeker al een jaar geleden ergens, ik vermoed pinterest hoewel ik het niet terug kan vinden tussen mijn pins... Maar bon, een handleiding vond ik nu niet direct nodig, het idee spreekt voor zich.

Ik nam dus een pot, ik zocht een recept voor koekjes met gerief dat ik allemaal in huis had, et voila, ne pot koekjes! Allez, bijna-koekjes.

met schrinkel-labeltje, zodat juf weet van wie het cadeautje is. Op het gevouwen papiertje staan de aanwijzingen voor de koekjes te bakken.

de laagjes.

Het enige wat juf nog moet toevoegen is boter. Het eitje, dat zit in het midden van de laag chocolade.
Voor wie interesse heeft, het recept is dat van de Jeroen geworden. Ik ben fan van de Jeroen!

En dus bij deze: Juf Evelien, bedankt om zo zorg te dragen van onze kleine Mila, bedankt om haar zo veel bij te leren, haar te helpen ontplooien en zo veel meer!
Maar we zeggen nog geen vaarwel, neenee, we zeggen: tot over 2 maand! Want dan begint Mila aan nog een jaartje samen met juf Evelien.

5 opmerkingen:

  1. Kan dat dan geen kwaad voor salmonella, met dat eitje erin? Want ze zeggen toch dat dat op de schaal zit.
    Tof cadeau, veel origineler dan bloemen. :p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. goh, nog nooit bij stilgestaan jong... voordeel is dat we juf nu 2 maand nie zien eh, en als ze salmonella opgelopen heeft ze hopelijk tegen september weer genezen is!

      Verwijderen
  2. jaaa, deze heb ik ook al eens kado gedaan en was zo positief onthaald. 't is dan ook iets tofs om te krijgen! Mooi die labeltjes aan de pot!

    BeantwoordenVerwijderen