maandag 8 juli 2013

Merci!

Een blogske bijhouden kan zo zijn voordelen hebben! Je leert er nieuw volk kennen in die interactieve wereld. Creatief volk in het geval van een semi-naaiblog!
Wat altijd handig is als ge nog wa plant kinders te kopen! Want naast creatief is da volk ook vaak nog vriendelijk.

Van deze lieve dame kreeg ik een super cadeautje voor Nena! Een supertof naamplankje en een geweldige knuffel-tutterhouder.




In haar eigen blogpost van het geschenkje staat er dat het roos van het plankje niet te fotograferen valt, en ik moet haar gelijk geven, da valt niet te fotograferen! Geen fotogeniek kleur als je het mij vraagt...
Maar geloof me, het roos van het plankje is zowat hetzelfde als dat van de knuffel.

Wij zijn hier alvast enorm content! Merci Sarah!

5 opmerkingen:

  1. zo grappig ... ik had echt nooit de link gelegd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gedaan! Lol... echt niet te trekken hé ;)
    En... is dat zo uit het pakje gekomen? Zijn er brokjes verf af of zie ik dat verkeerd?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee geen brokjens verf af hoor! Laar hier en daar hing het zijdepapier er wel wat aangeplakt.

      Verwijderen
    2. -oef- je mag er gerust met een doekje met water dat papier eraf halen, als je maar niet over de letters gaat met water - bedenk me zojuist dat ik vergeten ben die te fixeren.

      Verwijderen
  3. Ha ja ik had het al op haar blog gezien. Hier staat ook al zo'n prachtig naambordje te blinken, en de knuffel ligt in de wieg. Dat blogland, ja, dat is niet te schatten.

    BeantwoordenVerwijderen