donderdag 29 augustus 2013

Eenvoud

Een hele poos geleden, toen ik nog vrolijk en vooral bol rondwaggelde met een baby in mijn buik, ging ik samen met Griet even op stap naar Stoffen Van Leuven. Een heuse stoffenhemel, daar in het exotische Schellebelle!

We kochten er veel, heel veel. Samen vielen we als een blok voor een stofke, zagen er direct een zeer eenvoudig recht kleedje in, om de print tot zijn recht te laten komen.
Uiteraard was dat bij haar direct gefixt, bij mij heeft de stof een kleine 5 maand in de kast doorgebracht omdat ik persé 100 stoffen doopsuikerzakjes moest maken.

Het kleedje zat dan wel niet in de lente-zomer garderobe van Mila, het kan evenwel dienen in de herfst en winter!

Geen zin om te poseren, madam wou ook den hof niet verlaten. 

Hoewel het humeur iets verbeterde.



Het voorpand heb ik doorgesneden, zodat er 2 fluo boordjes lopen van boven naar de hoekjes van het voorpand onderaan.

Het is het gewoon recht modelletje jurk uit Stof voor durf het zelvers. Ideaal voor de drukke print dus. 
Momenteel nog wat lang, maar Mila zit in een serieuze groeispurt. Tegen oktober is de jurk perfect van lengte!

Het truitje kocht ik bij Van Hassels, de laarsjes zijn van mijn 'huisschoenenwinkel' Raaf en Vos.


10 opmerkingen:

  1. 't Is een mooike geworden. Zo grappig dat jij de groei-evolutie van je dochter zo accuraat kan voorspellen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Da's een mooi jurkje geworden. En het vestje met laarsjes passen er super bij voor de herfst!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die fotoprint-stoffen zijn echt supermooi !!! En jouw paspel in het bovenstukje zijn gewoon perfect erbij ! Heel knap !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, ook de combinatie met de laarzen en vestje! Liefs, Me

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi, en leuk met die paspel in dat bovenstuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi stofje voor de herfst vind ik! En ik heb hetzelfde giletke van Van Hassels gekocht voor Imaani denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen