woensdag 21 augustus 2013

jaloerzig zijn

Mila en Nena, das een comi die meestal heel goed gaat. Mila draagt enorm zorg van haar kleine zus, geeft een miljoen zoentjes en minstens evenveel aaitjes. Maar af en toe, dan is ze en beetje jaloers. Zo moet ik van de winkel niet thuiskomen met 2 t-shirts voor Nena en maar 1 voor Mila. Dat is gegarandeerd een hysterische huilbui. Ook mijn kusjes moet ik gelijk verdelen. Maar dat is met veel liefde gedaan uiteraard.

Toen mila het afgewerkte jurkje voor Nena zag, was het dan ook weer een beetje ambras. Want zij had nog geen nieuwe jurk gekregen en Nena wel en dan nog in Mila haar lievelingskleur! Mila wou dus ook iets uit de stof. Zo groot was mijn stuk niet meer en door het motief kon ik ook niet ondersteboven of schuin knippen. Met een beetje puzzelwerk kreeg ik wel nog net een simpel klokrokje uit de overschot.


Je ziet het niet zo goed op de foto's maar de onderkant is afgewerkt met de rest van de blauwe paspel die ik gebruikte bij het jurkje van Nena. 










<3 haar haartjes!




 De schoentjes zijn van Eli, de kniekousjes van Collegien en beide komen van bij Raaf en Vos. De nieuwe wintercollectie is gewoonweg geweldig! Ik heb me moeten inhouden!
De longsleeve komt uit de JBC.
Stofje en paspel: Veritas

En zo was onze grote zus ook weer tevreden!

11 opmerkingen:

  1. Haar haartjes zijn inderdaad prachtig!
    Hier moet het ook redelijk verdeeld worden, vooral de affectie: als de zoon komt fletsen, wilt de zus ook direct.
    Ik ben blij met mijn twee stevige billen: voor elk één om op te zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, alweer een prachtige creatie!
    Doe zo verder!

    Met vele creatieve groetjes,
    Het hele Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze ziet er zo snoezig uit! Dat wordt wel hard werken, alles meteen dubbel maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Herkenbaar hoor. Lilith is ook zot van Ernest, maar hij moet toch niet teveel dingen krijgen als zij niets krijgt natuurlijk :-).
    Supermooi rokje is het geworden. En die haren van Mila, amai, daar zou Lilith nu eens "jaloerzig" op worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, ik zag het wel goed,... een paspeltje!
    Altijd hét detail, dat een rokje weer net iets meer speciaal maakt,... SUPER !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw, ze is echt groot geworden, die grote zus! Die haartjes zijn inderdaad prachtig. En dat rokje mag er ook zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goh man, ik dacht al direct, zo'n mooie lange blonde haren! Ze wordt echt groot, jouw dochter!
    Leuk toch, van hetzelfde maar weer anders voor 2 zusjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze heeft gelijk dat ze ook iets uit dat stofje wil!

    BeantwoordenVerwijderen