zondag 25 augustus 2013

Oskar

Ik ben weer goed in gang geschoten met mijn machines, en I LOVE IT! ik heb het gemist, dat knippen en puzzelen met stof.
Er komt weer ritme in onze dagen, en met dat ritme, dus ook wat tijd hier en daar voor mij en mijn machines. Nena vind het ook allemaal best goed, zij staat dan de hele tijd in de sitter naast mij, te kijken en te lachen. Iedereen content dus.

Bijna een jaar geleden leerde ik een groep dames kennen, en van die groep dames waren we ineens met een stuk of 5 zwanger voor dezelfde periode, iets binnen de 14 dagen van elkaar uitgerekend. Nu zijn we allemaal de fiere mama van onze kleine spruit. De lieve mama van 1 van de jongetjes had graag een salopette gehad vaar haar stoere kerel, dus ik schoot in actie. Voor zo een lief kleine jongetje kan ik niet  alle dagen iets maken, dus die kans grijpen we uiteraard :D

Het werd de Oskar tuinbroek uit de Ottobre waar ook de Tammy in staat. Ik maakte ze in dikke grijze ribfluweel die ik denk ik in de Sleepstraat in Gent kocht, en ik voerde de broek volledig in bolletjesflanel, voor de zachtheid en warmte.



1 van mijn favoriete rommelmarktknoopjes! Passen perfect op het grijze van de stof! Daar kan ik zo blij van worden eh!

Jasper gaat er deze winter keistoer opstaan!

12 opmerkingen: