maandag 19 augustus 2013

Popsicle: the sequel, ofzoiets

Sequels zijn zelden beter dan de eerste versie. Dat had men in den tijd ook beter gezegd tegen de makers van de Police Academy films.

Maar gezien mijn eerste versie van de popsicle geweldig was mislukt telt dat niet echt als eerste versie. Dus is dit technisch gezien geen sequel, dus doet u maar alsof het de grote première is.




Knoopkes komen uit een grote blikken doos die ik eens heb gekregen van iemand die bij de grootmoeder aan het opruimen was. Het perfecte blauw!

In het geval ik dit modelleke nog eens zou maken, dan ga ik toch opteren om de bandjes tussen de buitenstof en de voering vast te stikken. Nu is dat niet het geval en heb ik het patroon gevolgd, maar de voering komt soms eens piepen.

Ik kan u geen aan-foto tonen, gezien het model in kwestie er nog wat in verdrinkt. Maar zo op het eerste zicht kan ik u zeggen dat het geweldig schoon zal zijn!

Stof en paspel: Veritas

17 opmerkingen:

  1. Wat is het mooi geworden. Hiermee steelt de dame de show!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is mooi geworden, knap dat je nog een tweede versie gemaakt hebt! tis toch echt wel mooier zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je een extra knoopsgat maakt in de bandjes, kan ze het al veel sneller aan. Mijn dochter is 3 maanden en ze draagt 't nu al!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mah hoe schattig!!! als het modelleke der eindelijk in past wil ik graag nog eens een gevulde versie van het jurkje zien want ik denk dat dat gaat overlopen van schattigheid!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo super schattig in een prachtig stofke!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo schattig zeg, zo'n piepklein kleedje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleurencombi! En wanneer het past, mag je altijd het resultaat laten zien. Ik vind dat die kleedjes zo breed en kort overkomen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi, hoor! Ik kan niet wachten op de aan-foto. En waar haal je de inspiratie vandaan om eens gene witte muur te gebruiken? Liefs, Me

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig dat je het opnieuw gemaakt hebt!
    Ze zal er in stralen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super mooi kleedje!
    Echt knap gedaan.

    Met vele creatieve groetjes,
    Het hele Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schoon! Ik verwacht nu toch ook nog een aan-foto, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo courageus dat jij dat opnieuw gemaakt hebt. Ik zou dar allang geen goesting meer in hebben... Schoon! En ik ben ook benieuwd om Nena erin te zien!

    BeantwoordenVerwijderen