woensdag 11 september 2013

Doen!

Ik veronderstel dat iedereen die mij hier volgt, haar ook wel zal volgen, maar toch, voor het geval u het niet zou gezien hebben...

Griet is dus als enige Vlaamse geselecteerd voor project Run and Play, hoeraaaaa voor haar dus! Ze maakte een geweldig schoon kleedje, de eerste opdracht van het project. Persoonlijk vind ik de concurrentie hierin niet bijster groot, de jurk van Griet vind ik echt, en dan ook echt, de schoonste. En dat zeg ik niet omdat het familie is! Maar, omdat smaken verschillen, en Amerikanen soms rare wezens zijn, toch een warme oproep: Stem! Stem op het kleedje van Griet en stem haar zo naar de overwinning!

Bent u geen flamingant?? Ah nee want u bent tegenwoordig ook supporter van ons nationaal elftal en u schreeuwt die recht naar, euh, Brazilië ist zeker??
Ook goed nieuws! Want Griet is ook gewoon de enige Belg die is geselecteerd! Score!

En indien u nog niet overtuigd bent, doe het dan gewoon, omdat u een aimabel mens bent, omdat u mij een aimabel mens vindt, omdat Griet zo een aimabel mens is...

Waar kan u stemmen?? Dit is de link! makkelijker kan niet!

5 opmerkingen:

  1. Al lang gebeurd hoor! We Flemish girls stick together ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. toen ik het zag op facebook heb ik ook meteen gestemd. Ik vond het ook, echt waar, het schoonste kleedje! Die amerikanen kennen er niets van, wat een rare tirlantijntjes zeg...

    BeantwoordenVerwijderen