dinsdag 24 september 2013

Wat u nog te goe had

Een paar maaksels voor het kleine gespuis passeerden hier al de revue, maar toen die klaar waren kon ik klein gespuis ook nog kwijt geraken in die maaksels.
Maar zoals gewoonlijk blijft de wereld niet stilstaan, al wenst mijn moederhartje nog zo hard dat wel het geval zou zijn... Nena is dus al flink gegroeid en bijgekomen

Ik had beloofd om haar ok eens te fotograferen met de kleertjes, dus bij deze, een update, van wat u dus nog tegoed had. Of toch een deeltje...

Ok, niet erg duidelijk, maar wel de enige bestaande foto in dat jasje. Ik had wat kam snaps miserie en trok een gat in de stof. Exit girafjasje dus...

Dit tenuetje had Nena aan om naar een babyborrel te gaan, en daar zijn er 2 mensen in geslaagd om te vragen of het een jongentje was... Ja madam, ik ben alleen extreem ruimdenkend en probeer mijn zoontje nu al de boodschap 'It's OK to be gay' mee te geven door hem een kleedje en broekkousen aan te doen...

13 opmerkingen:

  1. Oh wat een schattige meid! En zo jammer van dat jasje, en van de stekeblinde mensen op de babyborrel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel herkenbaar. Hier vragen er ook steeds mensen of mijn dochter een zoontje is, ondanks kleedjes, broekkousjes, occasioneel eens iets roze, ... Misschien omdat ze nog niet veel haar heeft?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dus die mensen kwamen op een babyborrel, en wisten niet of het een jongen of een meisje was? Amai, ik hoop dat ze een kado van een lijst hadden gekozen ipv zelf kledij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waw, de jurk staat haar geweldig! Blauw met rood vind ik prachtig en zeker ook voor meisjes ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat staat het haar prachtig! en sommige mensen.... tja blind? ik herinner me dat mijn Feline in haar roze Bugaboo lag, onder een roze deken met een roze muts en een roze tut in de mond, en dat er dan nog steeds mensen waren die vroegen of het een jongetje was... zucht!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lol, een foto van HET kleed, schoon gedaan! En Nena, ojee wat groeit die snel ;)...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou die voor straf alvast dat rokske laten aantrekken hebben dan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. aaaaaaaaaah hoe schattig!!!!!! dat kleedje staat haar zo schoon!
    Die mensen die vroegen of het een jongen was moeten duidelijk een brilleken aanschaffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Maar allez! Duidelijk een babe in de dop, die dochter van u! Waarschijnlijk was het al laat op de dag en hadden ze alle wijn al leeggetutterd voor ze zo'n opmerking maakten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie creaties!
    Die mensen van tegenwoordig hé, heb het met mijn dochter ook voorgehad.
    Helemaal in het roos en toch nog vragen of het een jongen was :-s, ze heeft nu wel heel lang zo goed als geen haar gehad, maar echt wel een duidelijk meisjesgezichtje vond ik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat voor mensen nodig je uit op je babyborrel???

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Allé jong ! Een jongen ! Hoe komen ze er op ! Supermooi trouwens !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. lol voor je laatste zin! Maar enfin zeg, een jongetje, tssss... 'Ze staat er snel mee!'

    BeantwoordenVerwijderen