woensdag 2 oktober 2013

Niet alles is wat het lijkt...

Of is even lekker als het klinkt; that is...
Hoewel ik het had moeten weten, een lekkere cake op 2 minuten, en zonder boter, da bestaat gewoonweg niet!

Ik had een pin op pinterest zien verschijnen, van een nutella-cake in een kopje, en dat in 2 minuten, in de microgolf (nog iets wat een alarmbel had moten luiden, je kan gewoon niets bakken in ne microgolf, da kookt gewoon stijf...). Nutellafan als ik ben moest dat geprobeerd worden, ook al zijn we op dieet. Prioriteiten enzo.

Ik kan u zeggen, do not try this at home! Tenzij u houdt van bleke wakke bucht in een kopje, dat werkelijk niet te vreten valt. Ik bespaar u de foto, wegens absoluut onsmakelijk en verdacht veel lijkend op de inhoud van Nena haar pampers sinds ze groentepap eet.
Maar u weze gewaarschuwd!

9 opmerkingen:

  1. Haha :-) ik zou het opvatten als een teken (in het kader van je dieet :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oké ik heb zo ook iets gepinned van 18 dingen om in de microgolf te maken voor s'vonds in de zetel, zal er dus niet te veel van verwachten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee gij! tenzij het een kopje water is om je theezakje in te hangen :)

      Verwijderen
  3. hahaha chance dat ik eerst dit lees voor ik ergens dat recept vond, anders had ik dat waarschijnlijk ook geprobeerd

    BeantwoordenVerwijderen
  4. er zijn hele blogs vol pinterest fails ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb nochtans een recept voor tamelijk goeie brownies in de microgolfoven, dus er is hoop ...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zou het aan de choco liggen? Nu heb ik goesting om binnen de twee minuten chocolade cake te eten!

    BeantwoordenVerwijderen