zondag 27 oktober 2013

wattig in het hoofd...

Nee, ik ben niet ziek aan het worden, ma vergeten dat ik doe... Tis gelijk dat Nena echt met mijn geheugen is gaan lopen op sommige momenten.
Dat, en het feit dat het toch druk is met 2 kleine sjarels en ne voltijdsen job. De ochtendspits wordt netjes verdeeld tussen mij en De Vent, allé, netjes verdeeld, ik maak de tas van Nena, de boekentas van Mila, leg ook Mila haar kleren klaar en zet Nena af bij de vava. De Vent kleedt Mila en doet haar naar school. Maar het werkt wel zo.
Maar dat het drukker is dan toen ik nog gewoon lekker thuis was, das zeker. Dat er ook minder tijd is om mij met nen hobby bezig te houden, das ook een feit. Maar het is niet zo dat ik niets meer doe! Ah nee gij!

Ik ben beginnen met dingen haken. Da lukt nie altijd even goed, wat de lichtelijk mislukte en scheelkijkende olifant die ik haakte kan getuigen... Maar er lukken ook dingen! een muts en sjaal voor Nena bijvoorbeeld!
Omdat die gelukt waren kreeg ik het geweldige idee om ne sjaal voor mij te haken, in een steek die nogal veel wol en tijd vraagt, ma tegen volgende winter is hij zeker af! met een beetje sjans zelfs iets vroeger! Hoera zeg!
Die maaksels, die heeft u nog te goed, maar dat ging hier eigenlijk gaan over diene give away die al nen helen tijd geleden is afgelopen.

Gezien mijn tijd die ik nu heb schaars is had ik geen zin om veel speciaals te doen om het nummer te trekken. Dus werd Mila erbij gehaald en zij mocht een nummer kiezen. Nummer 14 werd genoemd!

All Set, mail je mij je gegevens? zodat ik dat ding op de post kan doen voor het te klein zou worden!

5 opmerkingen:

  1. Mijn avond kan niet meer stuk! Geweldig! Bedankt! Mail is onderweg...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar ooit willen toch eens graag die mutsen zien hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja en diene olifant :)
    misschien dat dat mij over de streep trekt om toch eens een haakpoging te wagen
    proficiat all set!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil ook die schele olifant zien, volgens mij is dat keischattig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik voel altijd opluchting als ik hoor of lees bij anderen dat het ook niet altijd allemaal vanzelf gaat :-)

    BeantwoordenVerwijderen