vrijdag 11 oktober 2013

Zwierige pauwen

Mila is een enorm fier kind. Zeg haar dat ze een mooie meid is en je ziet haat zo blinken. Zeg haar dat ze iets als beste heeft gedaan en ze groeit instant 10 cm! Het is dan ook een toppertje, die oudste meid van mij.

Ze was deze zomer fan van dit rokje omdat het zo geweldig zwiert en zwaait (en omdat haar favoriete Jules t-shirt er op past). Het is nogal een luchtig stofke en niet erg herfst- en winterproof qua kleur vind ik.

Een tijdje geleden kocht ik een stofke, ik vermoed dat het van bij vermiljoen komt maar ik weet het niet meer zeker. Zo gaat dat al eens als je wat voorraad hebt liggen. Post-zwangerschapsdementie zal ik het maar noemen. Qua kleur perfect voor de komende seizoenen.







Op het stofje staan mooie pauwen gedrukt, en bloemmetjes. Het viel direct in de smaak bij Mila en werd dan ook geclaimd.
Madam had absoluut geen zin in poseren en wou liever wat zwieren en zwaaien, vandaar de geweldig onduidelijk en vreselijk oncreatieve foto's. Maar 4-jarige kleuters, daar valt niet erg mee te discussiëren als het aankomt op foto's nemen. Ook al zijn ze nog zo fier.

7 opmerkingen:

  1. En gelijk heeft ze, 't is dan ook een schoon zwierrokje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig zwierrokje voor een mooie meid !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Laat haar maar lekker genieten van haar mooie rokje !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De missie van het rokje is alvast geslaagd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 't Is precies alsof je 't over Lilith hebt :-)
    Mooi rokje!

    BeantwoordenVerwijderen