donderdag 14 november 2013

alive and kicking

Nee ik ben geen 3e jong aan het kweken, ik lig nie dood of ik coma, maar inderdaad, u heeft dat hier goed opgemerkt dat ik precies minder blog...
Hoe het dan wel komt? Misschien heeft de extra huisbewoner daar wel een klein aandeel in, hoewel die meestal heel lief en zoet naast mij in de sitter zit terwijl ik bezig ben.
Dat ik met 459 dingen tegelijk bezig ben, op creatief vlak, dat kan ook wel een beetje een spelbreker zijn. Blogtijd, dat wordt dan wat naar achter geschoven. Voorrang wordt geleverd aan naai-, haak- en breiprojecten, maar ook nog zo wat gerief beplakken met decopatch en veel lijm staan nog op het programma. En iets origineels bedenken om te maken voor een lieve vriendin die binnenkort verhuisd.

Als er dan al eens iets af geraakt, dan is het te donker om daar een deftige foto van te nemen. Waardoor ik moet wachten tot het weekend is. En dan heeft het model in kwestie niet altijd zin in de fotoshoot uiteraard. Ge hebt streken of ge hebt ze nie.

Maar wat is de grootste spelbreker qua blogverslagen schrijven?? Mijn werk, of dan toch de software op ons hopeloos verouderde computers... Ik kan sinds ik terug aan het werk ben blogger niet meer openen, en dat ligt niet aan de beveiliging van de site, nee, dat ligt aan wa plug ins ofzoiets die verouderd zijn! En tot ik een site tegen kom, die ik werkgerelateerd nodig zou hebben en die mij hetzelfde probleem bezorgd, kan ik niet bellen naar de informaticadienst om een update van de software te vragen. Tenzij u me een excuus geeft waarom ik blogger nodig zou kunnen hebben, werkgerelateerd dan.
Bij deze weet u dus ook wat ik in mijn middagpauze doe, in 'normale' omstandigheden. Gezien ik nu mijn blogtijd niet meer heb 's middags, zal ik mij verplicht wenden tot winkelen. Ne mens moet toch iets doen ter ontspanning.

7 opmerkingen:

  1. Zeg dat van,dat winkelen in uw middagpauze eens tegen uwe man....hijnzal wel ee reden vinden om de informaticadienst op te trommelen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik vrees dat die ook nie goed zal weten wat ik precies als excuus kan gebruiken jong :)

      Verwijderen
  2. Leve de ontspanning ;)
    En het goochelen met tijd ook uiteraard...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hier komt het er tegenwoordig ook niet meer van jong en de baby zit nog in de buik :/ Kunt ge zelf uw plug ins niet updaten? Ik zou zo zeggen "seg ik heb al een paar keer ondervonden dat ik bij bepaalde sites een update moet doen van die plug ins, wat wil dat zeggen?" met andere woorden, mij gewoon van den domme houden en zeggen dat het een algemeen probleem is :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kon ook eerst niet met blogger werken. Ales ja, de helft van de dingen werkten niet via internet explorer. Maar wel met Firefox, kan je gewoon downloaden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is geen ramp jong: zo moet ik minder lezen, want zelfs dat schiet er tegenwoordig soms over!

    BeantwoordenVerwijderen