zaterdag 21 december 2013

Holly Jolly in mijn hoofd

Kerstvakantie, daar keek ik al even naar uit. Omdat ik hou van kerstsfeer, lampjes, kerstballen, glühwein, glitter, kitsch, glitterige kitsch, glitterige kitscherige kerstballen, omdat ik Music for Life de beste radio van het jaar vind, omdat er dan ook lekker gegeten wordt en vooral omdat ik nu bijna 2 hele weken thuis ben!
en ik ben ambitieus... Op de planning: een dag plopsaland, omdat ik dat de grootste meid in huis had beloofd en dat kind is het blijkbaar niet vergeten, jammer genoeg...
Verder ook nog een paar kasten uitmesten in het kader van mijn grote kasten-opkuis-en-ontrommelen-actie en 4 jurkjes én een dekentje maken, die hier nu geknipt liggen te wachten.
Oh, en veel eten, dat ook, want ik ben al op dieet van in september. Ik moet u dus niet zeggen hoeveel honger ik intussen heb zeker?

7 opmerkingen:

  1. Chapeau! Al zolang op dieet! Geniet nu maar eens lekker tijdens de feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet van je vakantie en de feestdagen!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet met de hele bende van de kerstdagen en maak iets moois van 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dat je kilo's er dan bijna af zijn ;) - bij mij blijft het even bij 'plannen'. Geniet van je vakantie! En van het naaien - alhoewel, als ik zie wat je allemaal van plan bent ... vind maar tijd om te naaien én te genieten van je kleine dames

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En... hoe zit het met de planning?? Al veel "klusjes" geklaard? Ik ben bijna zeker dat het eten al gelukt is ;-). Geniet er nog van!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Benieuwd of het gelukt is met al die wilde plannen en yess voor de gluhwein!

    BeantwoordenVerwijderen