woensdag 1 januari 2014

2014

Ik ben geen held in het schrijven van verzen en rijmpjes, dus ik begin er ook niet aan. Veel verder dan wat karamelleverzen zou ik ook niet komen.

2013 was een jaar van wachten en hopen op een gezonde baby, een jaar van heel snel bevallen en ontdekken dat een tweede baby echt nog rustiger en braven kan zijn dan die brave eerste baby.
Het was een jaar van nieuwe vriendschappen ontdekken en veel mooie momenten beleven met de al bestaande vrienden.

Ik kan alleen maar hopen dat voor ons 2014 een nog beter jaar zal worden dan 2013 al was. En dat wens ik jullie ook allemaal van harte toe.
Een gezond, gelukkig, liefdevol, vreugdevol, tof, spetterend, schitterend en creatief jaar!

Intussen is de vakantie al ver ten einde en kan ik zeggen dat mijn planning al vrij goed is verlopen. Nog niet al mijn naaiprojectjes zijn afgewerkt, maar op het vlak van eten heb ik mijn planning al ruimschoots overschreden...


2 opmerkingen: