donderdag 2 januari 2014

Blinkende oogjes

Dat had Mila toen ze haar nieuwe trui zag. Ok, in eerste instantie was ze dik teleurgesteld toen ze haar nieuwe trui zag want die was gewoon grijs. Wel zacht, ma voor de rest grijs, punt.
Ze wist niet dat ik die zelf wat ging aanpassen aan haar stijl.
Voor u nu denkt dat mijn bijna vijfjarige stijl heeft blok ik u al even af, want dat heeft ze tot nu nog niet (en als ze zo op De Vent blijft trekken vrees ik ook voor de zaak eigenlijk...) Ze weet wel wat ze wil en graag ziet, maar stijl, nee zo kan je dat nog niet noemen.
Tegenwoordig is alles waar een paard op staat top voor haar. En gezien ik de meeste stoffen met paarden op niet mooi vind, kocht ik een paardenpons in de plaatselijke hobbywinkel.

Ik nam een paar kleuren flockfolie, blokkeerde dat ponsspel een paar keer doordat er een stukje van de plastiek vast zat, vloekte een beetje, vloekte ook heel hard, haalde er een schroevendraaier bij en nog geen 2 uur later had ik een gepersonaliseerde paardentrui voor Mila.



De belichting van de foto's is niet wat het zou moeten zijn. Donker weer en geen tijd als het wel klaar is zijn hier wat de daders.

Ik ben tevreden met het resultaat, Mila ook, meer moet dat niet zijn.

11 opmerkingen:

  1. Vrolijk, en paardig zonder té te zijn. Missie geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh! superoplossing en die glimlach zegt alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed gevonden! Zou nooit aan flock denken bij een trui, maar het kan dus wel blijkbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. vrolijk maar kga dat hier niet tonen of heb het ook aan mijne rekker ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Slik... het blinkt. Maar het kind ziet er ongelooflijk content uit. En ik ben zeer blij dat mijn klein vrouwmens nog geen blogjes leest ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En dat met een pons, flockfolie en een strijkijzer... zie die glimmende oogjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk! Wat enkele details kunnen doen aan een kledingstuk eh. Ik ben trouwens nog nooit een vijfjarige tegengekomen met stijl hoor ;) Een eigen wil, dat begint jammer genoeg door te dringen, maar als je die niet af en toe inbindt, zou ze in de vreemdste (en meest roze) combinaties naar school gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tof gepimpt! En zie ze daar eens staan blinken.

    BeantwoordenVerwijderen