dinsdag 20 mei 2014

Instant Love!

Ik heb nog steeds een klein beetje last van de mensheid, maar we naderen het einde, ik voel het!
Met dank aan het mooie weer en een paar liter ijs! Oh, en een heerlijk zomerse cocktail met bbq achter, dat ook.

Zondag was het in het exotische Velzeke rommelmarkt. Waarbij je het gedeelte 'rommel' meestal heel letterlijk mag nemen. Ik wil wel eens weten wie de mensen zijn die 2 oude, gevlekte en al deels verdroogde rubberen antislipmatten voor in bad zouden kopen, en daar ook nog es een euro voor willen betalen...
Raar ben je als je denkt dat nog kwijt te geraken, maar dat kan ook aan mij liggen.

Een jaar of 3 geleden scoorde ik daar mijn appeltje, maar veel andere schatten bracht de vlooiemarkt me nog niet op.
Dit jaar was anders! Want een schat, die vond ik wel! Een echte, heuse, in goeie staat verkerende naaibak, of hoe dat ook officieel noemt.
De mevrouw in kwestie haar grootmoeder was overleden en het ding werd dan ook maar van de hand gedaan. Ik was er al een tijd naar op zoek maar ofwel was den bak in kwestie belachelijk duur, ofwel kapot.


Maak u vooral geen illusies, ik deed niet de grootste vangst ooit, het ding was niet gevuld! Dat zijn al mijn spulletjes, die net allemaal perfect passen in het kastje. 
Blij als een kind, dat was ik! Ik at dan ook prompt een ijsje, om die vangst te vieren!

13 opmerkingen:

  1. Waw, zo netjes! Ik denk dat ik ook eens een ijsje ga eten , euh, op zoek ga naar zo'n bak ...
    EN een ijsje eten ook, ja toch wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vangst!
    Ik kreeg er zo eentje van mijn eigen oma.
    Dat koester ik dus eens zo hard. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat verdient meer dan een ijsje! Geluksvogel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superhandig, zo'n ding! Je boft!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ik heb er ook onlangs eindelijk eentje gevonden, maar de jouwe is nog mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie vondst! Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zalig! Mijn oma is vorige zomer overleden en ik kreeg haar gevulde naaibak! Mijn trots!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, leuk! Waar zo'n zomerse ROMMELmarkt al niet goed voor is...
    Zus 1

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schoon ding!
    Ik moet dringend ook een keer beginnen rommelmarkten - maar heb daar eigenlijk echt het geduld niet voor...

    BeantwoordenVerwijderen