dinsdag 10 juni 2014

Under Pressure

Ik doe mee, denk ik toch, als ik alles op tijd afkrijg en stop met beginnersfouten te maken... Ik zal het maar op de zenuwen steken, op de stress die het meebrengt als ik de concurrentie zie (ik maak me geen illusies)  en mijn algemene schijtluisgehalte als ik met zoiets meedoe.
En ik hoop dat ik, met dat hier zo wa openbaar te smijten, niet terugkrabbel. Wat een gevolg zou kunnen zijn van dat schijtluisgehalte.
Beschouw me dus maar gewoon als een deelnemer, nah. Want 'Winners have a plan, losers have an excuse', zegt Evy al een paar weken tegen mij! En ik trek dat dus even door. Ik doe dus mee, al is het misschien maar omdat de kleuren op de foto van Mamasha schoon bij mijn nieuwe blog lay-out passen.


To be continued...


18 opmerkingen:

  1. Ooooh, ik ben benieuwd!
    Ik zou graag meedoen, zoonlief heeft een nieuwe jas nodig en een nieuw hemdje. Zit wel met een ander klusje (trouw volgende week, wil mezelf nog een jurk maken en een hemd voor de teerbeminde), dus ik weet niet of ik het haal. Maar we gaan ervoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. op één week? fluitje van een cent toch ?
      nooooooooot
      ik zou het al een opgave vinden om op 1 week in de winkel iets te vinden...pfff de jonge moeders van tegenwoordig kunnen toch echt veel zenne!

      Verwijderen
    2. Multitasken eh Vee 😊 en hè huishouden volledig verwaarlozen!

      Verwijderen
  2. Spannend!
    Bij mij is het schijtluisgehalte ook erg hoog.....weet ook niet of ik tijd genoeg vind om dat te overwinnen!
    ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alle jong! Zo een genie dat gij zijt! Tis onder andere van jou da ik schril heb :D

      Verwijderen
    2. Alle jong ge zijt een genie! Tis onder andere van jou dat ik schrik heb!

      Verwijderen
  3. ik duim voor geen beginnersfouten, massa's inspiratie's en aha's en een superschoon resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alle redenen zijn goed om mee te doen !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kijk er naar uit! Vooralsnog denk ik niet mee te doen wegens te druk (én een toch ook niet onaanzienlijk schijtluisgehalte), maar als ik het nog ergens ingepast krijg... 't gaat in alle geval een bron zijn van ontuitputtelijke inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super! Gewoon doen! Ik laat het aan me voorbijgaan wegens te druk met de examens, maar ben wel al heel benieuwd naar wat jij ervan gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, zalig, ik herken mezelf!
    Ik ben er aan bezig geweest tijdens het lange pinksterweekend.
    Ik trek me de fouten niet meer aan, deelnemen telt zeker. ;-)
    De knoopsgaten en zomen moeten nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super dat je dit doet! Ik kijk uit naar je creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik gebruik mijn zelfkennis en doe niet mee, maar ik ga keihard duimen voor u! Gij kunt dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Succes aan diegene die mee doen aan die wedstrijd.En is deelnemen niet belangrijker dan winnen?Ge leert er altijd van bij.Zelf doe ik niet mee want ik naai nog maar sinds april en dat is te hoog gegrepen dat weet ik zeker.Ben benieuwd naar alle resultaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lees ik nu dat Griet van E&M zegt "Ik durf niet." ??? Huh?
    Succes!! Hier ook een schijtluis, maar ik doe het tòch. Nah. :-)

    BeantwoordenVerwijderen