maandag 7 juli 2014

13 maand

Zo groot is mijn jongste telg alweer geworden!
Het werd geen groots verjaardagsfeest vorige maand want dat hadden we al eens op die dag gehad. Meter, peter en grootouders kwamen wel iets drinken, er werden ook wat hapjes gegeten, de kindjes speelden lekker in het zonnetje. Een fijne dag.


Haar ik-deed-niets!-blik, na het stelen van een nectarine uit de fruitmand.



 En ik? Ik mijmer nog steeds verder hoe het komt dat mijn lieve kleine baby ineens zo een grote meid aan het worden is en denk terug aan de dagen dat ze zalig in mijn arm sliep. En nog in maatje 56 pastte en dat nog kilometers te groot was!


9 opmerkingen:

  1. Kleine meisjes worden groot! Zeg, dat 'stelen uit de fruitmand', dat is gewoon zin voor initiatief. ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Of zelfredzaamheid, of zelfstandig zijn, of plantrekkerij of gewoon al groot zijn :)

      Verwijderen
    2. ja laten we het daar op houden! Dat klinkt beter dan: mijn dochter is een kleine dief :)

      Verwijderen
  2. Die blik is ECHT geweldig, de schuld druipt er vanaf hahaha. :-)
    Grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een cliché, maar het gaat echt te vlug!!
    Zalige foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ge moet dat kind eten geven ;)
    't ziet er mij zo een pateeken uit, schitterend toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind echt dat dat bij jou veel sneller gaat dan elders precies ! Geniet geniet geniet !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig, die blik! Dat wordt een klein deugnietje...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaat vlug hé,
    ziet een schelmke uit, maar ze heeft wel haar fruit voor de dag op :-)
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen