vrijdag 5 september 2014

friendstherapy

Series kijken, ik doe dat graag. Het is verslavend, dat wel. Want voor je het weet zit je om 2u 's nachts mee te supporteren voor Dexter die een moord aan het plegen is. Morele grenzen? Quoi?

Ik ben ook helemaal weg van de moeder aller series, de oerserie voor mij. Want wat help er nu beter tegen een kakdag dat eens goed lachen met een paar afleveringen van Friends? Ik heb alle seizoenen, heb alle afleveringen al gigantisch veel gezien, maar het blijft hilarisch vind ik. En er zijn geen morele grenzen die afgetast worden.

Ok, ik geef toe, een date met echte friends, dat is net iets beter. Maar als die ontbreken, dan kan een uurke of 2 afleveringen van Joey en co me wel bekoren.

Zo een vriendin hebben, die je al jaren kent, die weet wat er aan de hand is door een blik, een vriendin die je altijd kan bellen, al is het midden in de nacht, zo eentje waar je werkelijk helemaal jezelf bij kan zijn. En eentje waar ook jij midden in de nacht voor zou opstaan omdat ze je nodig heeft. Zo een vriendin, die is goud waard jong, ik zeg het u. Lucky me heeft er zo niet eentje maar 2! En na een zomer waarin we elkaar weinig zagen door overlappend verlof en verre reizen zaten we woensdagavond nog eens samen! en dat werd gevierd, met cocktails off course, roze cocktails, met een parapluutje erin, want dat hoort zo in een roze cocktail.


 
Excuses voor de crapy instagramkwaliteit, maar met wat cocktail in je lijf blijkt fotografie toch iets meer te omvatten dan op een knopje drukken en 'cheese' zeggen.
 

 
In de categorie nieuwbakken vriendjes waarmee je dagelijks chat over de zotste dingen eerst en die ook goed op weg zijn een definitief plekje in je vriendjeshart te veroveren:
Een namiddagje kletsen, taart eten en wat shoppen in Gent
 
 
 
Een beetje friendstherapy, je onderdompelen in gezellige babbels en lachsalvo's, elkaar oppeppen na een kakdag, meer moet dat soms niet zijn
                                                                      


 

10 opmerkingen:

  1. Zo is dat. Al is dat hier niet zo evident, met 4 kindjes waarvan er 2 nog niet naar school gaan. Dus doen we hier van Lang Leve Facebook, en genieten met Dexter (of course) en Miranda :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, mag ik ook je vriendje zijn? Ik sta met plezier in het midden van de nacht op, in ruil voor wat van die cocktails en een megastuk van die taart welteverstaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, daar kan ik zo jaloers op zijn eh, mensen die nog "echte" vrienden hebben... Mijn vriendschappen zijn precies allemaal virtueel geworden :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. maar ze zijn daarom niet minder echt en intensief toch? Liesbeth is eigenlijk ook een virtuelevriendin die ik echt leerde kennen!

      Verwijderen
  4. Vriendinnekes, cocktails en pateekes! Count me in! ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zalig!!!
    Ik heb dat kleedje ook (rechts onderop de foto).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och, de max. Daar kan ik soms ook zó nood aan hebben... Aan 'me and the girls', zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah, dan gaat gij dit ook geweldig vinden: de Gilbert heeft mij ten huwelijk gevraagd op Mount Tibidabo!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh geweldig! Waren jullie aan het backpacken across Europe toen?? :D

      Verwijderen