vrijdag 28 november 2014

Een tragisch verlies

Tranen met tuiten zou ik kunnen janken, maar ik doe het toch niet, ik hou me sterk. Ook al omdat het me eigenlijk nog niet zo erg was opgevallen en ik nog niet weet of ik dat pas erg vind of net niet. Dagelijks met iets geconfronteerd worden, dat zorg ervoor dat de subtiele veranderingen niet zo opvallen.
Maar toch is het erg duidelijk. Zeker in vergelijking met vorig jaar. Ze zijn weg, allemaal, van de eerste tot de laatste. Maar wat er in de plek komt, is toch ook niet mis. Gelukkig

Ik breng hier dus een laatste ode, een eerbetoon als het ware.
Vaarwel prachtige engelenkrulletjes op mijn Mila haar hoofdje! Jullie zullen enorm gemist worden!
.
 
 
 
 

Welkom mooie steile glanzende lokken van mijn grote meid!
 
 
Over deze laatste foto later wel nog meer!
 
 
En dan ga ik nu wat rouwen, dat is me gepermitteerd. Maar ook wel een beetje gelukkig zijn, want op dat hoofd van mijn kleine Nena, daar staan ook krulletjes op!

 
 
 

 

11 opmerkingen:

  1. Maar met deze blonde lange en stijle lokken zal ze ook heel wat harten sneller laten slaan! (En krullen kan je makkelijk nadoen hé, maar stijl haar ... dat is wat anders!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oei, het moet steil zijn ... na wat onderzoek op het net merk ik dat dit gene gemakkelijke is qua spelling ;-)

      Verwijderen
  2. Allé, er is dan toch nog hoop voor Lilith :-) Dat kind zou haar krullen zo graag kwijt zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O herkenbaar, ik moest ook een tijdje rouwen toen zoon´s krullenbos verdween...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo een mooie haren heeft ze nu! ennnnn we hebben nog altijd de krultang hé

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O dat staat mij ook nog te wachten denk ik. Voorlopig mag ik nog wat genieten van de klulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, daarom houd ik het rond schouderlengte en een beetje opgeknapt onderaan, ik wil ze niet kwijt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik huil mee ... maar wat een mooie haarkleur heeft zij toch ook !!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oei, ik krijg op slag 'nen vapeur' als ik jouw bericht hier lees. Ik hoop stiekem dat Zoë haar krulletjes blijft houden... Sterkte ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Daar zou ik nu ook moeite mee hebben se,
    véél sterkte in deze rouwperiode :-)
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen