donderdag 13 november 2014

Homemade vintage

Vriendjes, die heb je nodig in het leven. Vrienden kies je zelf, je kan er dus de tofste exemplaren uithalen om zo samen de tofste dingen te beleven.
Maar we kunnen niet te zot en onnozel blijven en ook vriendjes worden groter en zetten zelf al eens een koter op de wereld. Lieve Briek werd al 1 jaar en dat gingen we vieren!

Ik koos het zowat enige stoere kerelstofje uit de kast, dat ik ooit kocht met een hemdje in mijn achterhoofd. Blij dat ik het voor die gelegenheid ook tevoorschijn kon halen!

Briek zijn mama en papa houden wel van een toets retro in het ventje zijn kledij. Theo en Jacob passen dus perfect in het plaatje.

Het werd een basisversie. Geen rits en toestanden, enkel ne goeie rekker, voor optimaal draagcomfort.
Ik kocht bij Ella en Basiel superzachte babyrib in het perfecte kleur!

bruin paspelke voor de zak te benadrukken.


de binnenkant werkte ik af met een andere stofje uit dezelfde Soft Cactus collectie. Zalige stof is dat toch eh! Zo licht en zacht!


De knoopjes kocht ik ooit ergens in een etsy shop. 



ook de mouwsplit werd afgewerkt met een ander stofje.

en samen is da nie mis eh.

Het cadeautje werd goed onthaald, hoera! Want dat is toch altijd een beetje spannend eh.

19 opmerkingen:

  1. Amai, dat zou hier ook goed ontvangen worden... schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gij moogt mijn vriendje ook zijn! Schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, tof cadeau zeg. 't Zal wel zijn dat dat goed ontvangen werd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schoon zeg! Die Soft Cactus wordt vandaag ook een babykadootje, toeval!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou ook heel positief zijn. Mijn ding, want ik maakte precies hetzelfde hemdje (alleen een stuk groter)!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi setje, ik ben vooral fan van het broekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Da's een leuke combinatie, ik wil ook wel vriend worden hoor :-)
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi!! Ik geloof het best als ze zeggen dat ze blij waren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie outfit! Ik ben ook net aan een Jacob bezig...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is zeker niet mis!! Dat is zelfs supermooi! Zo'n leuke combinatie!!
    Ik ga binnenkort van diezelfde autootjes een jurkje maken. Moet kunnen hè.

    BeantwoordenVerwijderen