dinsdag 16 december 2014

sweet fluffy clouds

Nena, dat is dus het 2e meisje. En dat wil meestal zeggen: de sukkelaar die alle kleertjes van grote zus nog eens mag dragen. Nu is daar zeker niets mis mee, want veel van die kleertjes, daar is het nieuwe nog niet af. En het is zonde die mooie spulletjes niet meer te gebruiken!

Ik ben wel erg selectief in de selectie: 'te houden', 'naar de kringwinkel' of  compleet niet bruikbaar'.
Spullen met vlekken gaan weg, dingen die ik ooit kreeg en niet zo erg graag zag en dus ook geen tweede ronde hoef te zien, gaan naar de kringwinkel of verkopen we op een tweedehandsbeurs.

Enkele zelfgemaakte jurken van Mila verkocht ik wel al. Niet omdat ik ze niet mooi vond, maar vooral omdat ik graag naai. En omdat ik ook voor Nena al eens graag iets nieuw maak. En omdat ze misschien niet dezelfde smaak in kleding zullen hebben ook. En omdat kleine zus niet altijd in de te kleine spullen van grote zus moet rondhuppelen.

Met die gedachte knipte ik dan ook een lief klein jurkje voor lieve kleine Nena. In kleurtjes die haar erg mooi staan vind ik. Nu ik die kleine maatjes nog kan maken, moet ik daar van profiteren!

Het is gewoon een basisjurkje met kraag uit SVDHZ2 en een rimpelrok eraan. Maatje 92 voor de dame.


Stilzitten, dat kan het kind niet, nooit. Werkelijk zeg, 'die heeft mieren in haar gat' zeggen ze hier.

zeversnoet

Beetje raam likken, altijd fun.


Ja ok, als je haar eten geeft, kan ze al eens even stil zitten.

Geen enkele poging om een print te laten doorlopen!


Grote zus, die wou ook even op de foto met haar beste vriendin. Schattig toch eh, die 2 lieverds! <3


16 opmerkingen:

  1. Nena wordt net als Mila ook een heus 'meisje'. De langere haartjes zijn aan het komen, zie ik. Mooie foto, die laatste!
    En een top-jurk hoor, zelfs zonder doorlopende print.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat wordt die snel groot! Schoon gedaan, het kind, het jurkje en de foto's ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die Nena blijft de max, zo'n prottie. En Mila, de prinses zeg. Tof jurkje, simpel, zo hebbik het graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n schatje ! Ze ziet er stralend uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk jurkje, het staat haar erg goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amai dat is al een grote meid! En zoooo cute, dat zeg ik denk ik elke keer opnieuw :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik heb net hetzelfde stofje liggen zie...

    snoezig
    http://mumendemiekes.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel schattig, die kleurtjes staan haar idd heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dat van dat eten is hier heeeel herkenbaar! :-) zo schattig met haar pop...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier is de tweede ne jongen, en die moet ook alles afdragen van zijn zus. Want kleedjes, daar doen we niet meer aan mee hé :s Geniet van je kleertjesdragende nozems :)

    BeantwoordenVerwijderen