maandag 5 januari 2015

Bedankt 2014, u was een schoon jaar

Ik kreeg een stokje van haar. Dat stokje met die 10 beelden van 2014. Ik doe mn best om die aan u te tonen.


Ik vond dit zo een mooi beeld van Mila. Het vat haar perfect samen. Meisjesachtig, fier, een echte poppemie, dol op schoenen en mama haar make-up tas.


Het jaar waarin het eerste tandje uitviel en er nog 4 volgden.


Kleine Nena die 1 werd en taart mocht eten


Alle grootmoeders op een rijtje. Van links naar rechts, mijn eigen mémé langs papa's kant; De Vent zijn mémé langs mama's kant en mijn Bomma, langs mama's kant. Kranige dames, fier rechtop op het doopsel van onze Nena


De overwinning van de Spartacusrun. Allé niet Dé overwinning, maar gewoon ons overwinning!


Het jaar van de rommelmarktvondst waar ik zoooooooooo extatisch blij mee was! En nog steeds ben!


Het jaar van 2 heerlijke zonnige weken rust in Tenerife


Het jaar van gestolen namiddagjes koffie drinken en taart smullen met nieuwe vriendinnen


Het jaar van de eerste geweldige zelfgemaakte jurk waar ik dan ook belachelijk hard fier op ben


Het jaar waarin de voorbereidingen voor een spetterende verjaardagsfuif van start gingen! Onze dirty thirty B-dag Bash, die gaat legendarisch worden!


2014, u was een erg fijn jaar! Ik hoop dat 2015 minstens even goed doet!

7 opmerkingen:

  1. De beste wensen voor het nieuwe jaar. Leuk overzicht, wanneer ben je (ongeveer jarig), moet je nog lang aftellen dat je feest?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben jarig in maart maar het feest is in juni 😊

      Verwijderen
  2. Cool! En die jurk is inderdaad fantastisch <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof! Dat zag er een heerlijk jaar uit! Terecht fier op die jurk, en op dé spartacus-overwinning!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zalig overzichtje, die jurk doet je terecht blinken van fierheid, zo knap joh!
    Ik wens het je toe, dat 2015 minstens even goed is!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een fijn overzicht en ik wens je nog vele fijne momenten in 2015!!
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen