dinsdag 20 januari 2015

Dat is hier dringend eh mensen, DRINGEND!!!

Ik ben niet het type dat veel reclame maakt op haar blog. Ik blog omdat ik graag blog. Niet omdat ik gratis spullen krijg om daarna gedwongen te worden er zoveel blogberichten aan te wijden. Ik kan dat niet. Ik blog wanneer ik kan, zin heb, en iets te schrijven al in het bijzonder.

Maar nu doe ik toch een oproep, ik stap even uit mijn comfortzone en maak reclame... Stemmen moeten jullie! Zowat heel blogland kent Sharon en haar zonen, de fantastische patronen die ze maakt. Dat verdient een stem! Dat dat kind die trofee wint zeg! Ze verdient dat dubbel en dik zeg ik u.

Ik ga hier geen hele uitleg geven, want dat deed Sharon al heel goed! Dus hup, volg die link, doe wat u moet doen, en we zijn u allen dankbaar!

En wat ik zoals deed in mn leven, daar krijgt u binnenkort nog wel eens een update over! De zin is er, de schrijfsels ook, maar tijd jongens, waar is dat nu weer ineens heen?

3 opmerkingen:

  1. Tijd hebben we achtergelaten in De Panne, Annelies. Ergens in een schuif. :-/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik stemde vorige week al.
    En het concept "tijd", wat is dat... :-)

    BeantwoordenVerwijderen