dinsdag 31 maart 2015

Het universum

Veel valt er niet over te zeggen. Enfin, over het universum valt veel te zeggen, maar niet door mij. Ik weet daar niet veel van. Het is groot, dat weet ik.

Een niet zo interessant wist-je-datje over mij is dat ik een abonnement hebt op de Flair. Al van mijn 16 jaar. Ik zit ook constant zeker 4 boekskes achter om te lezen, er staat bijzonder weinig in dat ik al niet weet, maar ik kom er niet toe dat op te zeggen. Dus blijf ik met enige vertraging de Flair lezen.

Gisteren las ik een stuk over een dieethoroscoop, echt zeg. En niet zozeer het dieet viel me op, wel de beschrijving van mij in mijn sterrenbeeld...

 
 
Ik stop dus met me te verzetten, ik ben van nature uit een chaotische, suikerverslaafde, creatieve zottin. En als het universum dat zegt, wie ben ik dan om het tegen te spreken? En het staat in de Flair, dus zal het wel waar zijn...

11 opmerkingen:

  1. Zo'n goede samenvatting van wie/wat ik ben. Maar hee, I love to ba a fish!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 'Uwen wereld is nie groter dan de letste Flair' schreef Clement Perens aka Hugo Matthijssen ooit ... Ik ben Weegschaal, maar qua chaos en suikerverslaving zou ik dus net zo goed Vissen kunnen zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha! Zo herkenbaarheid! Ik hang deze boven mijn bed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ik dat zo lees, ben ik ongetwijfeld een vis... verslavingen en suiker? Count me in!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb hier zo een chaotische, suikerverslaafde vissenzoon thuis en ik ben er trots op. liefs alice

    BeantwoordenVerwijderen