zondag 22 maart 2015

werkvloerfun

Ik kom goed overeen met mijn collega's. En een sjans, want uiteindelijk zit je toch wel enkele uren per dag op elkaars kop te zien. Mooi meegenomen dat je er ook kan op kijken dan.
 
Ik had al een paar keer laten vallen dat die nieuwe voordeur me toch wat zwaar viel, iets waar dan ook deftig wat mee afgelachen werd in alle mogelijke woordspelingen die er zijn maar kom. Daar heb je collega's voor nietwaar?
 
Mijn verjaardag zelf, die spendeerde ik met De Vent dobberend en zwetend in de wellness en daarna smullend in ons favoriete restaurantje van het moment. Een fijne dag, dat was zeker. Ook al werd die 3 het nieuwe prefix van mijn leeftijd.
 
Intussen spendeerden mijn collega's hun tijd aan het versieren van mijn bureau. Wij hebben een relatief saaie werkomgeving. Geen mooie kasten, geen fancy gekleurde muren. Zeer basic. Gelukkig hebben we fluostiften én gekleurd papier! En post-its, die ook!

 


 
Een rondvraag op de héle verdieping leverde genoeg 'confetti' op om mijn bureau te decoreren. En hoe lief dat ze toch mijn toetsenbord wilden sparen door er wat dossiers over te draperen!

 
 

De kroon heb ik een hele dag opgehouden. Een beetje respect voor de makers van de kroon was wel op z'n plaats.
 
 
 
Zo was die 3 trotseren best wel draaglijk! Merci collega's, echt!

10 opmerkingen:

  1. Lieve collega's heb je! Nog een gelukkige verjaardag gewenst. Ik hang eind juli aan die drie ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalige collega's!! Nogmaals proficiat hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Precies of iedereen kreeg deze week een nieuwe voordeur deze week ...allemaal feestjes waard want dat moet je met veel plezier vieren! Proficiat!
    dinsdag is het aan onze zoon en die kijkt daar heel hard naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig weet ik nu al dat de helft afwezig zal zijn straks tijdens de paasvakantie en ze mijn nieuwe voordeur gewoon niet zullen opmerken binnenkort ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lang leve fijne collega's die nieuwe-voordeur-verzachtend werken :-)
    nog een fijne verjaardag!
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha zalig! Toffe collega's, inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kreeg je ook eten van die collega's? Dat vind ik toch wel een beetje de Maatstaf Voor Toffe Mensen ;-).

    BeantwoordenVerwijderen