vrijdag 12 juni 2015

ontladingen

Kent u dat, dat gevoel van blijdschap, euforie, enthousiasme? Een beetje zoals je vroeger echt wakker lag van die kriebels in je buik omdat je op schoolreis ging?
Zo voel ik me vandaag een beetje. Want morgen, dan is het eindelijk zover. Dan is het dé dag die we nu zo een 4 jaar geleden zijn beginnen plannen.
De dag die 2 jaar geleden een concretere vorm kreeg. De dag die we dan van vorig jaar echt zijn beginnen officieel vastleggen door alles te boeken wat we nodig hebben morgen.

4 jaar geleden, op een koud weekend ergens in Disneyland Parijs in oktober, besloten mijn 2 beste vriendinnen en ik om onze 30e verjaardag in stijl te vieren! Groots! Met veel volk! En muziek! En drank! In heuse prinsessenstijl (wat een complete ingeving van de Disneylandomgeving was...) met veel glitter enal!

Nu, 4 jaar later, is het geen glitterig prinsessenfeest maar een stoer bikers thema, geïnspireerd op de Hells Angels. Onze organisatie, bijeenkomsten en brainstormsessies  komen ten einde, in wat morgen hopelijk een geweldige climax zal worden! Wij kijken er alvast naar uit!


11 opmerkingen:

  1. Geweldig, geniet ervan, en daarna wa foto's poste eh!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 't Amusement, dat kan niet anders dan top worden met zoveel voorbereiding!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De max! Graag ook wat foto's achteraf van uzelf in gehuld in stoere bikeroutfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier! Toch niet helemaal erg, 30 worden. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig! Ik hoop dat het een onvergetelijk feestje was!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag echt héérlijke foto's van jullie feest !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah! Nu valt mijne frang! Ik zag overal foto's op instagram passeren en begreep niet wat er nu eigenlijk te doen was...

    BeantwoordenVerwijderen