donderdag 4 juni 2015

troms enzo

Dat gaat hier niet lang duren, niet echt grappig zijn en weinig informatief. Tromgeroffel denkt u er zelf maar bij en een fotootje moet u halen uw eigenste mental-picture-album.

De winnaar van de give away, die ik eigenlijk maandag al ging kiezen maar dat wegens verbouwingsperikelen thuis wat werd uitgesteld, is bekend!

Dat verliep hier simpel. Ik maakte geen vislijn, maar telde gewoon het aantal blauwe bessen dat ik net naar binnen speelde met mijn granola. Dat bleken er 17 te zijn.

Dat wil zeggen, tenzij ik me mistelde, dat Barbara heeft gewonnen! Jui voor Barbara!
Mail je mij even voor je gegevens?

3 opmerkingen:

  1. Joepieeeeeeeee!! Ikke blij!! Dankjewel!! Wat een leuke verrassing!! Ik zoek je email effe hier op de blog en dan mail ik je!! Dankjewel, mijn weekend start goed :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb via de iPad en via de computer op het werk geprobeerd om op het knopje 'mail' te duwen hiernaast in de balk, maar dat lukt precies niet, er komt geen link of er gebeurt alleszins helemaal niets... Misschien ligt dat aan mij hoor!! Maar ik slaag er dus niet in om je te mailen. Omdat ik door de aard van mijn werk nogal erg gesteld ben op mijn privacy wil ik niet zo graag mijn emailadres hier zomaar ergens zetten... Kan ik het jouwe ergens Vinden? Sorry voor de last... :-S

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh zo raar! Je kan me mailen op Annelies.de.smedt@hotmail.com!

      Verwijderen