donderdag 18 juni 2015

We deden wat van Party Hardy enal.

Party Hardy, een tof feestje, een beestige fuif! Kortom, een avond om nooit te vergeten, die 30e verjaardagsfuif van ons!
Veel woorden zijn er niet nodig, ik toon een paar plaatjes!

 Als jarigen hadden wij zo ons eigen privilege. We wilden een beetje uitschieten, opvallen tussen al onze stoere bikers die werden uitgenodigd. So we put the 'angel' in 'Highway angels'. Met vleugels enal!

Vava Liezewiezewoes en fotograaf van dienst. Tegen 3u was ik al blij dat hij een valhelm op had...

 Moemoe Liezewiezewoes met kleine Nena, die even mee kwam vieren.

Vrienden uit het digitale tijdperk 


Ozzy osbourne meets Iggy pop

 Punk was never dead!


 We boekten een topper als DJ. Misschien een grote hap uit ons budget, maar elke cent dubbel waard!
 






 Never loose your cool
 








 Freddie De Vadder zijn broer was er ook
 


 Zag je die vrouw achter die tattoo hangen?
 





 Some went all the way
 









Onze DJ was jarig om middernacht. Taart is altijd een goed idee, toch?  

She was on fire!
 
Het was fijn dus. En dan kunnen we nu rustig onze 35e verjaardagsfuif plannen!

15 opmerkingen:

  1. Toffe foto's, was precies een geweldig leuk feestje, ik zie een aantal bekende gezichten ;) .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik had al enkele foto's zien passeren her en der :)
    zag er een super feest uit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig feest! Zeer geslaagde foto's! Ik kom graag meevieren voor 35 ook. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De max en echt een geweldig thema zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stralende engeltjes! Toffe boel en dat tot het ochtengloren ... chique foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zag er een tof feest uit met een heel tof thema !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk thema :-) ik zag al prachtige foto's verschijnen! geweldig dat jullie een compleet andere outfit hadden, super :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo erg was dat precies niet, een 3 erbij ;). Het zag er mij alvast een zalig feestje uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. (b)engelachtig!
    Teken mij ook maar present voor die 35ste verjaardagsfuif, tegen dan ben ik wellicht wel milkbar-af ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zalige foto's!!
    Het was duidelijk een topfeest. :-)

    BeantwoordenVerwijderen