maandag 6 juli 2015

simpel

Omdat het niet altijd moeilijk en ingewikkeld moet zijn, dat bloggen. Omdat het voor iedereen tropisch is en omdat ik bij tropische temperaturen niet op mijn topniveau presteer.
En omdat ik gewoon een vreed schattig en schoon kind heb waar een andere de moeite voor deed om foto's van te nemen. Hoewel die foto's van jurk 2 dan vooral gepaard gingen met een knap staaltje van Nena-uithouding: Janken, erg tegendraads en koppig doen, en mama-plakken. Maar wel eerst een lolly weten te ontfutselen off course.

Een mooi verslagje van de Grace-jurk die Griet maakte, kan u hier vinden.

9 opmerkingen:

  1. Ik zag haar gisteren! Ik had geen idee dat het jouw dochter was, grappig, ik heb echt het idee dat jullie Vlaamse bloggers elkaar allemaal kennen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat is geen kwestie van Vlaamse bloggers die elkaar kennen met Griet, maar een kwestie van familie zijn :D

      Verwijderen
  2. haha, simpel en gemakkelijk jong! Meer moet dat soms niet zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige meid(en) heb jij toch! En die 2e reeks...hoort bij de leeftijd zeker ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Handig jong! Zo schoon die madam van u, met al haar karakter er bij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Moh jong, hoe schattig is die Nena zeg! Ik smelt bijna ... ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik negeer die uithouding even volledig en vind haar gewoon een schattig kind ;)

    BeantwoordenVerwijderen