dinsdag 21 juli 2015

Some sweet cherry lovin', the sequel

Mijn kersenjasje, dat was te groot en hangt dus in de kast te wachten. Maar ik had nog een kleine halve meter kersen over. Net genoeg voor een candy jurk voor Nena.
Veel anders valt daar niet over te zeggen. Het zijn makkelijke jurkjes, zitten snel in elkaar, wassen vlot, moet ik haast niet strijken. Toppers dus. En schattog, dat ook.

Ik verlengde de rok wel een drietal centimeter. leek me iets zediger.

Ik zoomde de mouwtjes wel om, maar kreeg toch wat geflobber. Ik laat dat nu niet aan mijn hart komen.

Dat bol voorhoofdje dat naar dat neusje overgaat, veel hartjes daarvoor!


Nena heeft veel hartjes voor Lola. Het beest wordt volgestampt met kattenoepjes.


En zus kreeg ook een candy, maar dat had heel wat overtuigingskracht vandoen. Koppig kind datte, die oudste.

17 opmerkingen:

  1. Heel mooi en dat uit een half meterke!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar o zo cute zeg! En ja zeg, ik verlengde die rok voor Lilith ook met een cm of drie hoor, dat net dat beetje zediger zoals je zegt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schoontje, ja ik heb
    Ook wa geflobber aan de candy maar heee damee nie minder schoon e seg !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh! Zo schattig meisje in super schattig jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ferme dosis schattigheid passeert hier mijn scherm :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo schattig! Haar haartjes zijn precies al wat lichter aan het worden, he?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ge zou er in bijten, in die Nena van u. ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  8. volgens mij hebben vele voor mij u al laten weten dat het een schattig kleedje is voor een schattige meid!
    Ben benieuwd naar het kleedje van je oudste dochter :-)
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ongelooflijke cutie nena. Mooie jurk, de mini van Emma's :-)

    BeantwoordenVerwijderen