maandag 16 november 2015

De veiling, golf 1!

Het is zover! Het lijkt alweer een eeuwigheid geleden dat we het evenement aankondigden en vandaag gaan we van start!
U kon misschien al enkele berichten zien van bloggers die vandaag veilen! Fijn! Hopelijk kocht u al wat!

Om de hele boel wat overzichtelijk te houden kan u hier een overzicht vinden van wie deze week in de veilingsgolf zit!
Alle info kan u vinden als u doorklikt naar de blog in kwestie.



























Toi Toi, we duimen dat je het stuk van je dromen wint!
Vergeet niet dat een geldige inschrijven er enkel is indien je overschrijft op onze rekening én een formulier op de blog invult!

In deze vreselijke en bange tijden, ben ik toch blij dat we misschien ergens een klein lichtpuntje kunnen betekenen voor mensen. Help ons dat lichtje uit te breiden naar een waar zonovergoten wereld vol liefde, vriendschap en warmte!

5 opmerkingen:

  1. Mooie stuks, jammer dat hey altemaal voor meisjes is, ik wacht op de volgende golf :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb net dezelfde bedenking: het zijn stuk voor stuk supermoderne stuks, maar ik hoop toch dat er in de volgende ronde ook iets voor jongens zit. Dan kan ik ook meedoen ☺

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat moest dus supermooie stuks zijn ��

      Verwijderen
  3. Veel te groot nog allemaal. Op naar golf 2. Als daar niets tussenzit doe ik wel mee voor iets wat te groot is :D

    BeantwoordenVerwijderen