vrijdag 18 december 2015

Bloggers For Life, the lucky few!

Het is gedaan, voorbij, gepasseerd, this is the end, my friend... Het is ook bijna kerstmis en de warmste week staat in haar startblokken.

Toen ik in september het idee voorstelde aan die paar vriendinnen-bloggers had ik nooit durven dromen of hopen dat dit zo een succes ging worden. Maar het werd een succes. Zo van het soort waar ik nog steeds bijzonder sprakeloos van ben, erg van aangedaan ben en zou janken gelijk een kind als ik denk aan alle mooie woorden en reacties, de vele mensen die een lotje kochten, de vele mensen die giga veel lotjes kochten,...

Ook even praktisch: de blogster/maakster van het stuk neemt contact op met de winnaar van het stuk. Van daar uit kunnen jullie samen afspreken.
De winnaars van de stukken beslisten we niet zelf. We maakten gebruik van de online toepassing RandomOrg. Dat vonden wij het eerlijkste.

Maar nu, tromgeroffel en spannende blikken op ons gezicht, wie wint hier van dat schoons? Wie zijn lotje heeft het geluk om gekozen te worden? Kom, het belangrijkste nu!

De gelukkigen van week 1!

1. C'est saar: An Van Dessel
2. Iene-Miene: Valentina Wuyts
3. Juffrouw Kersjes: Veerle Van Der Straten
4. Toertjes en pateekes: Claudia Bode
5. Leven met Liv: Tiny Requile
6. Maanvin: Lien De Vos
7. Mamadammeke: Stefanie Schillewaert
8. Nele De Schepper: Jill Tuytens
9. P'tit monstres: Trees Verhoogen
10. Querida: Dorothy De Maesschalck
11. Straight Grain: Saskia Tange

De winnaars van week 2!
12. By Eva Maria: An vande Velde
13. Emma & Mona: Lieselot Wellens
14. Fruits de mère: Marlies Depouvre
15. Karla's creaties: Carla Killens
16. Lily & Woody: Els Gyselinck
17. Paspelpoezen: Jill De Bie
18. Petrol & Mint: Nora Raets
19. Pied de Poule: Marleen De Vriese
20. Sewing Evy: Lieselot Wellens
21. With love by Eva: Sara Tips

De gelukzakken van week 3!
22. meisjesversie 128: Katrijn De Crop
23. jongensversie 128: Charlotte Sonck
24. Hilde @ Home: Nancy Moerenhout
25. Toertjes en Pateekes: Gina De Maeyer
26. LdotCo: Stephanie Vandeghinste
27. Liezewiezewoes: Chris Beerens
28. Mamasha: Melissa Lambrecht
29. Minnie Mie: Nele Deneut
30. Miss Wobie: Karlien Verhulpen
31. Spurrewubsie: Anneleen Sterckx
32. Tien: Katelijne Morreel
44. Emma & Mona: Annelies Peeters

De Lucky basterds van week 4!
33. Jace Did it: Tine Busschaert
34. Kaatjes naaisels: Michele Delbeque
35. Khadetjes 1: Veerle Massiaen
36. Khadetjes 2: Mazure Anselma
37. Liesellove: Annick Peetermens
38. Nononsensmoms: Natasja Bogaert
39. Paspelpoezen: Saskia Vandenbroeck
40. Remi & Henri: Tine Derre
41. Stannel: Berbe Luyckx
42. Van Jansen: Kelly Jennekens
43. Woohoo by Davina: Kurt Tielens
45. Emma & Mona: Mieke Phatt


Ons werk zit er op. Wij maakten niet alleen de 45 winnaars gelukkig, maar zoveel meer mensen die de hulp van het Berrefonds en Moeders voor Moeders gebruiken.  Dankzij de massale steun en lotjes die jullie kochten, hebben we ons wondere blogland eventjes de warmste plek op aarde gemaakt!
6.722  keer bedankt, want dat is de totale opbrengst van deze actie.
6.722 keer bedankt, vanuit het diepste van ons hart. Jullie zijn geweldig!

26 opmerkingen:

  1. Oh my god... oh my god... oh my god... Ik won eens iets! Super blij hiermee, maar vooral tot tranen ontroerd met de opbrengst die jullie ophaalden met jullie actie. Wa-haaw. Wij zijn misschien geweldig, maar jullie zijn geweldigster! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Juij! Jij bent mijn winnaar! Ik stuurde je een mailtje!!

      Verwijderen
  2. Yiha!!!! Ik heb zowaar mijn favoriete stuk of all gewonnen!!! Niet te geloven! Dan zijn die lotjes elke week met héél vééééél plezier gekocht!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joepie ! Ik won de tas waar ik op slag verliefd op werd, maar vooral joepie voor die 6722 euro !!!!!!!
    Als er nog een versie komt, wil ik gerust ook een maaksel bijdragen, just let me know :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja, zeker weten! Daar willen we met plezier een effortke voor doen!

      Verwijderen
  4. Waaw, super bedrag. Bekomt nu maar wat, knuffel die kinders nog ne keer (en uzelve wat ge hebt dat geweldig hard verdiend!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wauw wauw !!! Zo diep onder de indruk van jullie ... superwomen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig bedrag wisten jullie te verzamelen! Proficiat! En bedankt om een project uit te werken waar we aan konden bijdragen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige uitkomst!! Das bijna 150 euro per prijs. Mooi hoor!

    Gefeliciteerd met dit initiatief. Volgend jaar misschien ook in Nederland :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, hè!!! Het kriebelt hier echt om ermee aan de slag te gaan!

      Verwijderen
  8. Amai, 6722 euro, wat een mooi bedrag! Echt een geweldig initiatief, je bent een prachtmadam!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben ik blij dat ik ook iets gewonnen heb!! Maar de geweldige opbrengst is toch het allerbeste! Ik ben heel blij dat ik daaraan heb kunnen bijdragen. Op naar een tweede versie volgend jaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ongelooflijk- wat een warm resultaat - ik kan er niet van over wat dit idee allemaal teweeg heeft gebracht. Annelies en Sarah merci-merci-merci!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dikke proficiat met jullie warme actie. De herinnering zal nog wel heel lang 'gedragen' worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow - geweldig!!!! Zoveel geld bijeen gekregen en ik heb nog iets gewonnen ook! Heel erg bedankt voor jullie initiatief en de alle bijdragen hieraan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Niet gewonnen maar niet getreurd!Mijn mini bijdrage aan lotjes brengt het toch op een super mooi totaal,hé!Daar krijgt men het vanzelf warm van ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat aan alle winnaars, maar bovenal proficiat aan jullie, Sarah en Annelies! Prachtig wat een effect jullie actie gehad heeft. Warm!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Waw! Nu hoop ik maar dat mijn zus zal bevallen van een dochtertje :-) Maar anders vind ik wel een ander snoezig meisje om te verwennen... Dankjewel voor dit fantastische initiatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik weet nog die eerste woorden van jou, Annelies. 'Ik zit met een idee. Ik zou graag iets voor Music for life doen en het zou tof zijn als we met enkele blogsters iets konden doen...', zei ze denkend. God Annelies, je plan was, voor je het te goei besefte, uitgegroeid tot iets groots (en soms te groot), maar absoluut iets moois. Niet alleen de opbrengst heeft me geraakt, maar ook jouw inzet, geduld en professionalisme samen met Sarah. Jullie twee zitten nog een trapje hoger dan waar jullie al zaten bij mij (en dat was al hoog, zenne)! Vele hartjes voor jullie xxx <3 <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze actie verdient een staande ovatie, of op z'n minst enkele grote vlammen daar in Boom. Bedankt Annelies en Sarah! Ik keek elke week uit naar al dat moois en het bijhorende enthousiasme. Dat kon niet anders dan een erg warm resultaat opleveren.
    Daarbovenop heb ik het grote voorrecht om één van de "lucky few" te zijn. En dan meteen nog zo'n prachtig pakket winnen. Het maakt me nog meer sprakeloos...
    Merci!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik kan het niet genoeg herhalen : Annelies, you rock girl!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een geslaagde actie!
    wat een prachtig resultaat!
    één woord: super!

    BeantwoordenVerwijderen