maandag 7 december 2015

De veiling, golf 4!

Een ongelooflijk doldwaze en tegelijk hartverwarmende rit. Zo laten de voorbije drie weken zich het best omschrijven. Al drieëndertig prachtige creaties passeerden de revue, waarvoor jullie massaal lotjes kochten. In onze stoutste dromen hadden we dit niet kunnen vermoeden! Deze week kloppen we voor een laatste maal op jullie deur en hopen we dat we er nog een schepje boven op kunnen doen. Kan één - of meerdere, houd je vooral niet in - van deze creaties je bekoren? Klik dan snel door naar de maker ervan om je lotjes te kopen.

33
Jace did it

34
Kaatje naaisels

35
Khadetjes

36
Khadetjes

37
Liesellove

38
Nononsonsmoms

39
Paspelpoezen

40
Remi&Henri

41
Stannel

42
Van Jansen

43
Woohoo - by Davina
44
Emma & Mona

Om je virtuele lotjes geldig te maken, dien je ten laatste vrijdag op het rekeningnummer van de actie over te schrijven [BE69.3770.2596.1378] met de juiste vermelding én moet je op de blog van de maakster een formulier invullen.

4 opmerkingen:

  1. Iedereen zette zo zijn beste beentje voor! Ik krijg hier een sprookjesachtig gevoel van zo'n mooie maaksels!
    Heel veel appreciatie voor jullie doldwaze en hartverwarmende rit !!! Bij een volgende reeks stel ik me nu al kandidaat om mee te maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig initiatief! Deze actie ligt me nauw aan het hart,zelf ben ik mama van 3 sterretjes (in 2007,2008 en 2011). Met veel plezier heb ik lotjes gekocht voor jullie veilig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dikke proficiat aan jou en jouw MFL-collega voor zo'n initiatief en organisatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben echt benieuwd of ik een winnend lotje heb gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen