zondag 27 december 2015

rap en simpel

Mijn eigen naaitijd was bloggers-for-life-gezien erg schaars de voorbije weken. Als ik al eens tijd had, dan was dat niet voor ingewikkelde nieuwe dingen. Eerder snel-klaar-projectjes.

Nena heeft een mooie aymaratrui voor deze winter, alleen had het kind nog niets echt veel dat erop paste. Rimpelrokje to the rescue dus.
Ik had nog een restje liggen, een derderangsrestje zelfs al! Een stofje die ook al lang in m'n kast ligt, maar dat ik toch nog steeds graag zie. Het was een grote lap stof en die werd al eens aangesproken voor een jurk voor Mila en een short voor mij. Een short die enkel al eens mijn instagram haalde deze zomer, maar niet werd geblogd.
Maar kijk, genoeg over om ook Nena iets te maken uit de stof, die nu echt op is.

Het kind maakt er een sport van om haar buik zoveel mogelijk vooruit te steken als ze op de foto moet. Op haar 18e verjaardag, als ik al die foto's op een rijtje ga zetten, heeft ze daar vast dik spijt van.

Nog steeds veel <3 voor de konijnschoenen




Stilstaan, mooi poseren en lachen, daar doen tweejarigen niet aan mee. Can't blame them. Nu kunnen ze nog heerlijk tegendraads zijn er er mee wegkomen. Probeer dat maar eens als je 30 bent.


15 opmerkingen:

  1. Onterecht ongeblogd, die short, ik vind het printje geweldig! En rimpelrokjes blijven prachtig. Zeker in deze stof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Axelle is ondertussen omkoopbaar, dat helpt soms een beetje al loopt ze soms gewoon kei hard weg als ze mij ziet afkomen met mijn fototoestel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe schattig! Het past geweldig bij haar trui.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad, die short: ik herinner mij die! Bloggen jong, ik vind ze schoon. Dat stofje is sowieso een schoontje, de retrokleurencombi staat me aan. En hartjes voor Nena!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het stofje vind ik nog steeds super. Onze twee meiden hadden elk zo'n rokje met twee laagjes volgens een tuto van Griet, die rokjes moeten zowat het meest gedragen stuk tot nu toe zijn., precies omdat ze met zoveel matchen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Buikje vooruit of niet, je kapoentje heeft zo al een heel hoge aaibaarheidsfactor! ;o) Heerlijke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die schoentjes zijn echt geweldig! Leuk rokje ook! Ideaal zo'n kleine meid, om stoffen op te maken. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk en snel, soms hoeft dat niet meer te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartjes voor rap en simpel!
    En voor die Nena buik en attitude ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super toch, die buikjes vooruit? Boe voor het geen-naaitijd-hebben, maat hoera voor het vele verzette werk voor BFL!

    BeantwoordenVerwijderen