vrijdag 8 januari 2016

2016

Ja ik ben er laat mee, nee ik vind dat niet erg. Ik heb even een pauze genomen. Fijn niets gedaan in de kerstvakantie, los van de verplichte nummertjes die bij de feestdagen horen.
Maar toch wens ik ieder van jullie een sprankelend 2016. Of toch een 2016 zoals je het zelf wil. Dat mag ook glitterend zijn, of basic. Wat u past. En een gezond 2016, want dat is toch erg belangrijk.

Ik maak niet echt goede voornemens als in: laten we eens een marathon rennen in 2016. Ik weet dat dat niet voor mij is weggelegd, al is het nog zo hip.
Ik nam me wel voor om in 2016 werk te maken van een routine in mijn badkamer. Ik wil mijn huid echt goed gaan verzorgen. U weet nog wel, die 30 van vorig jaar, dus geen overbodige luxe, een goede verzorging te starten! Toch als ik er tegen mijn 40e geen 50 wil uitzien.

Wat ik verder als enige wens heb voor 2016 is dat het een jaar mag zijn waarin ik doe wat goed is voor mij. Een jaar waarin ik mijn leven laat leiden door keuzes die ikzelf maak. Niet door keuzes die gemaakt worden omdat het nu eenmaal zo wordt verwacht van mij.
En dat 2016 dus zo ook een gelukkig jaar mag worden. Voor mij en zeker ook voor u.




10 opmerkingen:

  1. Af en toe moeten we eens aan elkaars oren trekken als we denken op te merken dat we niet meer goed zijn voor onszelf en dan komt het wel goed ;-) X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Laten we dat inderdaad doen! Ik stel een maandelijkse evaluatie voor :)

      Verwijderen
  2. Haha wat een prachtige quote. En om goed voor je zelf te zorgen hoef je echt geen marathon te lopen, daar ben ik van overtuigd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je laatste alinea, daar kan ik me zo in vinden. Ik heb alleen het probleem dat ik niet kan kiezen. :-) Ik wens je een 2016 van je dromen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad, dat is een goed voornemen: je eigen keuzes volgen! Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je huid goed verzorgen, dat vind ik een goeie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alle goeds ook voor jou, lieve Annelies, bovenop een rimpelloze huid! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beste voornemen ooit, luisteren naar jezelf! Go for it!

    BeantwoordenVerwijderen