maandag 11 januari 2016

some unicorn love

Het is geen publiek geheim, Mila is fan van paarden en dus uiteraard ook van eenhoorns. Liefst roos-witte eenhoorns.
Ik ben fan van eenhoorns. Niet onbelangrijk hierbij is dat de kans ik zo een beest tegenkom in real life nihil is. En moest ik dat tegen komen, dan kakt dat regenbogen. Better than the real stuff dus.


Toen Petite Couture tijdens Sewing is Fun kwam verkopen moest ik dus niet erg lang nadenken over wat te kopen voor Mila. Eenhoorns, op een mooie kleur, niet te kinderachtig en met veel te combineren.


Ik maakte een Tinny returns. Mijn eerste, maar wat een fijn patroon is dit zeg! De 7 jaar zit Mila bijna perfect. Het bovenlijfje zit nog wat aan de ruime kant maar dat is meer groeiplek dus.

Ik kocht eens ergens een lap witte-goudenspikkelstof, paste goed bij de sprookjesachtige eenhoorns vond ik.  


 veel <3 voor die bloemenkraag zeg!


 Ik deed gek met de steken van mijn machine en zoomde met een boogje.


 Een zeer tevreden dochter, waarvan ik wel eens de schoenen moet poetsen zie ik nu.

Ook een tevreden mama, want ik hou van de warme kleuren van de jurk.
Intussen heb ik ook een bernadette voor Mila gemaakt, in zacht roze, die perfect past op de jurk. Veel <3 voor deze outfit van mijn kant!




21 opmerkingen:

  1. Prachtige jurk, mooie kleuren! Echt een kleine meisjes worden groot jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh my hoe groot wordt Mila!!!! Ik vind jouw boogje op de zoom trouwens kei tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Wat een super schattige jurk en ditto meid! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is zonder twijfel de mooiste eenhoornstof ter wereld. Wie van ver kijkt ziet enkel stijlvolle kleurtjes, wie van dichterbij kijkt ziet enkel prachtige paarden met een hoorn. Niks te My Little Pony toestanden! De spikkeltjesstof past prachtig bij de geschulpte kraag en de zoomdraad maakt het af. Echt prachtig vind ik dit. En dat voor een niet-eenhoornfan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie Tinny? Waarom probeerde ik die in godsnaam nog niet uit! Dat kraagje maakt het volledig af!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wie wil in godsnaam nog roze eenhoorns als je dit kunt krijgen?
    Schoon zeg, ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw!
    Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw!
    Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog stukken mooier in het echt! Pareltje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De siersteek bij de zoom, die is helemaal perfect, lijkt wel alsof de eenhoorns op gouden wolkje lopen! Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi met die kraag! En zeker in die gespikkelde stof. Nu wil ik toch ook wel een fotooke zien met die Bernadette erbij hoor. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het staat haar dan ook héél héél mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog meer hartjes voor deze outfit van deze kant!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog meer hartjes voor deze outfit van deze kant!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ola zeg! Eenhoornstof die niét kinderachtig is: de max. Geweldige jurk, en die Mila, wat een lange benen lijkt die nu plots te hebben!?

    BeantwoordenVerwijderen