vrijdag 11 november 2016

Hold your horses! Een overzicht van Bloggers for life 2016!

Vorig jaar kregen we toch al eens de opmerking: We hadden graag op voorhand geweten welke stukken er allemaal te winnen vallen! Dit jaar geven we graag gehoor aan die oproep! Dus kijk alvast naar alle moois dat de komende 4 weken vaak op uw scherm zal te zien zijn!






En dan is het nu aftellen naar maandag! Want dan is de eerste week officieel begonnen en kan u starten met de aankoop van lotjes van uw favoriete stukken!

21 opmerkingen:

  1. Ready set goooo! (Doet zo raar om mijn dochter op een andere blog te zien staan - euh, zitten!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waw zeg, wat een prachtige collectie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waauw, ik weet niet wat eerst gezien 💕

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Omg! Daar zitten zo'n pareltjes tussen waar het nu al vreselijk voor kriebelt om lotjes te gaan kopen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar zitten pareltjes tussen!! Prachtige collectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alweer prachtig gedaan, echt! (en mannekes ge maakt het ons moeilijk om te kiezen hoor ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie collectie. Mijn portemonnee gaat een zware tijd tegemoet 😆

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Succes met jullie 'waanzinnige actie'! Ik heb al mijn voorkeuren (en dat vooral omdat ik met sommige stuks nog weinig zou kunnen aanvangen want eigenlijk zijn het allemaal pareltjes zo te zien)!

    BeantwoordenVerwijderen